kursus penghasilan tempe...pada 4 julai 2013 di kolej komuniti masjid tanah 00:27


beberapa bulan yang lepas, aku telah menerima panggilan telefon daripada seorang mak cik dan mengadu untuk mengikuti kursus tempe.. beliau mengadu..dia da call semua kolej komuniti area melaka nie xder yang sanggup nak menjalankan kursus berkenaan.. so.. aku dengan terbuka hati dan minda pun memberi tahu mak cik berkenaan unuk menunggu n meminta beliau untuk mendaftar kursus berkenaan di www.epsh.my dimana aku akan mendaftarkan kursus berkenaan segera. sekiranya adanya baget dan bilangan peserta yang memohon dalam lingkungan 15-20 orang pihak kami akan menjalankan kursus berkenaan...setakat hari ini ada 27 nama yang memohon kursus berkenaan..


setelah 5 bulan kejadian berkenaan berlalu.. tidak lama lagi.. saya akan dapat melaksanakan kursus berkenaan.. syukur alhamdulillah.. semoga aku dapat menghasilkan usahawan tempe satu hari nanti berdasarkan kursus yang akan aku anjurkan pada 4 julai 2013 (khamis)... malangnya.. setakat seminggu meminta respond dari peserta.. cuma ada 5 sahaja yang bersetuju untuk hadir setakat ini.. nurul sudah mempromosikan kursus berkenaan kepada komuniti setempat hari nie.. dan nurul menunggu esok untuk menunggu keputusan komuniti setempat.. seandainya.. bilangan peserta tidak mencapai 20 orang.. terpaksalah aku menunda atau membatalkan kursus berkenaan.. sedih tul... aku da berusaha bersungguh-sungguh untuk melaksanakan kursus berkenaan.. ini merupakan kali ker 3 tarikh ditunda.. harapan nurul ada komuniti yang berminat dan akan meramaikan kursus berkenaan...

sambil-sambil menulis blog ini... nurul temui beberapa nama orang yang berjawatan dalam politik. dia akan bantu carikan peserta. ini kerana, bagi beliau komuniti beliau ramai yang berminat untuk mengikuti kursus berkenaan. ini mungkin bulan ramadhan akan datang tak lama lagi.. semoga tuan haji mukmin (ayer hitam) dan en Rapa'ai (air limau) akan mencarikan peserta tempe untuk meramai dan memeriahkan kursus berkenaan. terima kasih Ya Allah!!

2 comments:

Unknown said...

Saya nak ikut...sy dr Ampang...emel sy boleh x : fizaputrajaya@gmail.com

Unknown said...

saya berminat utk menyertai. Boleh email detail ke : simsniaga01@gmail.com

Post a Comment